Els representants de l'Administració s'encarreguen de transmetre al Centre de Recollida d’Informació (CRI), les dades de totes les fases del dia de les Eleccions Locals del proper dia 28 de maig: obertura mesa, primer i segon avanç de participació i l'escrutini.
Per fer-ho, es seleccionaran aproximadament 76 persones que faran les següents tasques:
Preferentment empleats i empleades públiques i també estudiants entre 18 i 30 anys que NO estiguin treballant . En qualsevol cas, han d'estar en possessió del Graduat Escolar, ESO o equivalent o superior.
1. És del tot imprescindible disposar d'un telèfon mòbil particular (amb SO Android o IOS), operatiu durant tota la jornada electoral i fins a les 24:00 de la nit. Caldrà que s'instal·lin una APP, per transmetre les dades a l'Ajuntament. També cal facilitar un altre mòbil o un número de telèfon fix de referència on poder contactar-hi, ni que sigui de manera indirecta, en cas de necessitat
2. Hauran d'assistir a una reunió dissabte matí 27 de maig (ubicació i hora encara per determinar).
3. S'hauran d'afegir a un grup de Whatsapp.
Les funcions de les persones seleccionades com a representants seran aquestes:
Les funcions de les transmissores seran les següents:
Les persones seleccionades com a Representants/Transmissores , hauran de realitzar les funcions dels dos càrrecs.
Les persones seleccionades com a Suplents , només ens hauran d'enviar les dades que es sol·licitin. En cas que hi hagi alguna baixa, ens posarem en contacte amb la persona seleccionada, informant de la tasca que haurà de desenvolupar i si ha d'assistir a alguna reunió o formació.
L'incompliment de qualsevol d'aquests requisits, pot comportar la seva substitució o el no-abonament de la gratificació (les suplents no cobren).
S'ha de tenir present que l'exercici de les funcions de representant de l'Administració, és incompatible amb el de president/a o vocal (titular o suplent) de meses electorals, càrrecs que tenen caire obligatori i amb el d'interventor/a, d'apoderat/ada o qualsevol altre treball o servei prestat el dia de les eleccions.
NOTA: La selecció de les persones es farà segons els criteris següents:
1. Tindran preferència les empleades públiques (4 punts)
2. L'experiència en el desenvolupament de la tasca (0.50 punts per procés electoral amb un màxim de 2 punts)
3. Residents a Sant Boi (1 punt)
4. L'ordre d'arribada de les sol·licituds (en els casos d'empat de puntuació)
Per a la realització d'aquestes tasques es percebrà una gratificació d'entre 145 a 270 euros bruts, en funció de les meses assignades (imports bruts):
Ompliu el formulari de sol·licitud, indicant totes les dades sol·licitades.
Cal assegurar que el correu electrònic i els telèfons són de la persona que fa la sol·licitud i són correctes, ja que les comunicacions es faran només per aquests canals.
Fins el 26 d'abril
L'Ajuntament es posarà en contacte amb vosaltres mitjançant les dades introduïdes al formulari, per informar-vos tant si heu estat seleccionades com si no, com a molt tard el 29 d'abril.
Tramitació via Internet:
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades