EN QUÈ CONSISTEIX:
Reclamació per la qual la ciutadania pot sol·licitar una indemnització quan hagi patit un dany en la seva persona o qualsevol dels seus béns i/o drets, com a conseqüència del funcionament normal o anormal dels serveis públics prestats per l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
La indemnització procedirà sempre que:
- El dany sigui efectiu, avaluable econòmicament i individualitzat, i s'acrediti l'existència d'un nexe causal entre els danys i un servei municipal.
- No sigui causa de força major.
La indemnització no procedirà si el ciutadà té l'obligació jurídica de suportar el dany sofert.
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
- Qualsevol persona física o jurídica que s'hagi vist afectada
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.
Documentació que acredita la representativitat
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
Indicar de forma clara:
- El dany patit
- El lloc on s'ha produït: adreça exacta, afegir fotografia del lloc
- La data, quan s'ha produït
- Les circumstàncies, com s'ha produït; explicació dels fets
Aportar documents acreditatius:
- Valoració econòmica, tenint en compte factures, pressuposts de reparació...
- Testimonis, indicar: nom i cognoms, adreça, telèfon.
- Si es tracta de danys en un vehicle s'ha d'aportar fotocòpia de la documentació: matricula, titularitat i companyia d'assegurançes.
- Qualsevol documentació acreditativa dels fets al·legats així com dels danys soferts (informes mèdics, atestats policials, fotografies dels danys).
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
Abans que hagi transcorregut 1 any a comptar des de la data dels fets o des de l'alta mèdica en cas de danys físics o psíquics, ja que en cas contrari el dret haurà prescrit.
PREU:
Sense cost
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps màxim de tramitació és de 6 mesos
En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà: desestimada
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 12/31/2010