Ajuntament de Sant Boi de Llobregat SEU ELECTRÒNICA
Inici Seu Hora oficial

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

06/10/2023 11:39:55 PM
capçalera01
Sobre la Seu Organització municipal Procediments Serveis
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Instància genèrica - per realitzar tràmits que no tenen un formulari específic

EN QUÈ CONSISTEIX:

Aquesta instància permet presentar una sol·licitud al Registre General de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Si la sol·licitud que presenteu es correspon amb la sol·licitud d’un tràmit que te habilitat un formulari normalitzat dins la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, es requereix l’ús d’aquell. En aquest cas, la sol·licitud realitzada mitjançant instància genèrica no tindrà cap efecte. Rebreu una notificació electrònica que us indicarà quin és el tràmit correcte que haureu de fer servir per fer efectiva la vostra sol·licitud.

Ho podeu comprovar al Catàleg de Tràmits:

CLIQUEU AQUÍ

Important: Amb l'entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics.

Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen a través de mitjans electrònics o no, sempre i quan l'ajuntament, reglamentàriament, no en determini l'obligatorietat.



QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:

- Qualsevol persona (física o jurídica)

- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.

- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.

Documentació que acredita la representativitat



DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

Comprovar si es tracta d'un tràmit donat d'alta al Catàleg de Tràmits i la documentació requerida en aquest tràmit:

CLIQUEU AQUÍ

La persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



QUAN ES POT SOL·LICITAR:

En qualsevol moment.

A efectes de còmputs de terminis, les sol·licituds presentades en un dia inhàbil (és a dir, dissabtes, diumenges i festius), s'entendrà realitzada el dia hàbil següent.



PREU:

Aquest tràmit es gratuït, excepte en el cas de que el què sol·liciteu a través d'aquesta via estigui subjecte a taxes, preus públics o tributs d'acord el que fixa l'ordenança fiscal aprovada, supòsit en el qual es generara la liquidació i li sera tramesa a través d'aquest mateix mitjà.



TERMINI DE RESOLUCIÓ:

El temps de tramitació és de 3 mesos,excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent.Efectes del silenci administratiu: Efectes corresponents a la normativa aplicable segons tràmit.

Efectes del silenci administratiu: Efectes corresponents a la normativa aplicable segons tràmit.



ON SOL·LICITAR-LO:



  • Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
    Podeu consultar el següent enllaç: Sistemes d'identificació

    Cliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
    I seguiu les instruccions que van sortint.


    Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
    AJUDA


    Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres: Serveis tècnics

    ELECTRÒNICAMENT





  • Presenteu la sol·licitud a qualsevol oficina de Correus, amb el Codi Digital de Destinació L01082009, amb la modalitat de tramesa:

    Servei de Registre Virtual Electrònic amb l'Administració

    CORREU POSTAL


  • OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
    Plaça de l'Ajuntament, 1

    Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora

    Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
    CITA PRÈVIA <BR/> OMAP
    PRESENCIAL



MODELS DOCUMENTALS RELACIONATS:

Veure document .doc AUTORITZACIÓ Representació voluntaria.doc ( 171 Kb)





Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 10/24/2018
Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2021 Distintiu de gènere

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades