El tràmit permet sol·licitar documents i certificats relacionats amb l’expedient personal dels empleats al servei de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
*Important: amb l'entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú les persones empleades de les Administracions Públiques están obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seva condició d’empleat/da públic/a, en la forma en que es determina reglamentàriament per cada Administració.
- Qualsevol persona empleada que presti o hagi prestat serveis a l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.
Documentació que acredita la representativitat
En qualsevol moment.
El temps de tramitació és de 3 mesos, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent.
Efectes del silenci administratiu: els efectes corresponents a la normativa aplicable segons tràmit.
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades