Sol·licitar la llicència temporal per a l'ocupació de la via pública amb atraccions
- La persona titular de l'atracció.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.
Documentació que acredita la representativitat
- Facilitar les dades identificatives del titular, del representant, si és el cas, i de l'ocupació (emplaçament, dates, superfície, tipologia d'atracció, ...)
- En el cas que intervinguin animals com a part de l’atracció, s’haurà de presentar una memòria descriptiva de l’activitat, incloent-hi el número de registre de nucli zoològic, el nombre i l’espècie dels animals de què disposen i un servei veterinari de referència.
- En el cas de les atraccions amb parts mòbils de funcionament mecànic a on pugen els usuaris/àries:
. En el moment de la sol·licitud, a més del que sigui exigible per les disposicions de la Generalitat de Catalunya, hauran de:
1. Aportar una còpia de la pòlissa d’una assegurança amb la cobertura especificada i quantificada al Decret 251/2006, de 6 de juny, o norma que el vingui a substituir.
2. Aportar l'assumeix visat de la direcció facultativa del muntatge-instal·lació.
- Un cop atorgada la llicència, serà exigible una fiança mitjançant dipòsit en metàl·lic o aval bancari, com a garantia per a respondre de la correcta disposició final dels terrenys, de possibles incompliments de l’obligació de la correcta publicitat exercida i qualsevol altra qüestió responsabilitat de la persona titular de l’atracció. Aquesta fiança, que es fixarà per a cada cas en funció de la superfície ocupada, tipologia de l’atracció, etc., mai no podrà ser inferior a 1.000 euros.
- Un cop feta la instal·lació, restarà condicionada la seva posada en funcionament a la presentació de la següent documentació així com de l'informe favorable dels Serveis tècnics municipals sobre la idoneïtat d'aquesta:
. Certificat d’instal·lació elèctrica de baixa tensió especificada a la instrucció 5/2005, de 29 d’abril, de la Direcció General d’Energia, Mines i Seguretat industrial abans de connectar la instal·lació elèctrica.
. Certificat signat per un facultatiu autoritzat i visat pel corresponent col·legi oficial, en el qual es farà constar haver realitzat les proves de funcionament en el lloc d'emplaçament, amb resultat satisfactori i garantir explícitament:
1. L'estabilitat del conjunt.
2. El correcte funcionament de les parts elèctriques, mecàniques i hidràuliques.
3. El bon estat de tots els motors, frens, circuits, elements d'accionament, elements de subjecció i suspensió i elements estructurals.
4. L’existència i idoneïtat de tots els dispositius de seguretat.
S'ha de sol·licitar amb una antelació mínima d'un mes.
Un cop aprovada la llicència, s'ha de fer efectiva la taxa per utilització privativa del domini públic : 0,30 euros / m2 i dia, amb una quota mínima de 407,70 euros.
I, en el cas de les atraccions amb parts mòbils de funcionament mecànic, a més, han d'ingressar la fiança per l'import especificat en l'acord de concessió de la llicència.
El temps màxim de tramitació és d 'un mes
En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà: desestimada
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades