EN QUÈ CONSISTEIX:
Sol·licitar la llicència per a l'ocupació puntual de la via pública
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
- Qualsevol persona física o jurídica
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.
Documentació que acredita la representativitat
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- Facilitar les dades de l'ocupació (emplaçament, dates, superfície, descripció, aforament...)
- Annexar el document d'autoprotecció que correspongui segons l'aforament i els models a baix disponibles.
- En el cas que es desenvolupin les fases de preparació, emmagatzematge, manipulació i venda o subministrament d’aliments, s'ha de presentar una memòria descriptiva de cada una de les fases abans esmentades la qual ha d’incloure, així mateix, el tractament dels residus generats per l’exercici de les diverses activitats.
- Un document amb la descripció de les mesures organitzatives, de seguretat i higiene a aplicar per a prevenir la transmissió de la Covid-19 durant el desenvolupament de l'activitat: control d’aforament, gestió de cues, distancia de seguretat, ús de mascareta, gel hidroalcohòlic a disposició del públic, ventilació de l’espai (si és tancat), retolació informativa, freqüència de desinfecció de les instal·lacions, espai perimetrat i senyalització de circuits (en parades al carrer).
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
S'ha de sol·licitar amb una antelació mínima d'un mes.
PREU:
Un cop aprovada la llicència, s'ha de fer efectiva la taxa per utilització privativa del domini públic : 0,60 euros / m2 i dia, amb una quota mínima de 407,70 euros.
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps màxim de tramitació és d 'un mes .
En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà: desestimada
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
MODELS DOCUMENTALS RELACIONATS:
PC-A02-DocumentAutoproteccio aforament fins a 150 persones.pdf ( 117 Kb)
PC-A02-DocumentAutoproteccio aforament superior a 150 persones.pdf ( 281 Kb)
Memòria sanitària.pdf ( 87 Kb)
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 10/13/2022