EN QUÈ CONSISTEIX:
Obtenció d'una targeta electrònica que permet obrir l'accés a la zona de vianants per Rambla Rafael Casanova, per poder accedir a una plaça d'aparcament o per efectuar tasques de càrrega i descàrrega el temps mínim i imprescindible (motos incloses), fora dels horaris establerts.
Els horaris establerts per a les activitats de càrrega i descàrrega són els dies laborables de 9 a 12 hores, disposant d'un temps màxim de 20 minuts.
Es consideren com a zones afectades:
- Rambla Rafael Casanova
- Plaça de l'Ajuntament
- Carrer de Miguel de Cervantes
- Carrer Nou, de l'1 al 45 i del 6 al 42
- Carrer Comte Borrell, de l'1 al 21 i del 2 al 34
- Carrer Vermell, de l'1 al 29 i del 2 al 26
- Carrer Francesc Pi i Margall, de l'1 al 39 i del 2 al 38
C. General O'Donnell de l'1 al 77
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
- Qualsevol de les persones empadronades en l'habitatge de la zona afectada, tenint en compte que es concedirà una targeta com a màxim per habitatge, sempre que tinguin el permís de circulació domiciliat a Sant Boi de Llobregat.
- Qualsevol persona que a més d'estar empadronada en la zona afectada, és propietària de més d'una plaça d'aparcament (una targeta per l'habitatge i una de les places d'aparcament, més tantes targetes com la resta de places d'aparcament al seu nom), sempre que tinguin el permís de circulació domiciliat a Sant Boi de Llobregat.
- Qualsevol persona no empadronada a la zona afectada, i propietària d'una plaça d'aparcament si, a més, l'accés disposa de la corresponent llicència de gual, a qualsevol carrer de la zona afectada (com a màxim tantes targetes com places d'aparcament té al seu nom).
- Qualsevol titular d'una llicència d'activitats, a qualsevol carrer de la zona afectada (una targeta per activitat)
- Qualsevol persona promotora d'una obra, a qualsevol carrer de la zona afectada (com a màxim dos targetes per obra)
- En un habitatge poden haver-hi tantes targetes com cotxes hi hagin, sempre que tinguin el permís de circulació domiciliat a Sant Boi de Llobregat.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.Documentació que acredita la representativitat
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- Comunicació amb les dades identificatives de la persona sol·licitant.
- En el cas de motos sense una plaça d'aparcament en propietat individual i sense estar empadronat en la zona afectada, es lliurarà un adhesiu que permet accedir a la zona de vianants, sempre i quan adjunti a la sol·licitud una comunicació del propietari que acrediti que comparteix la plaça d'aparcament amb l'esmentada moto.
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
En qualsevol moment
PREU:
Sense cost
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
Al moment
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
ALTRES TRÀMITS RELACIONATS
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 04/09/2019