Ajuntament de Sant Boi de Llobregat SEU ELECTRÒNICA
Inici Seu Hora oficial

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

06/03/2023 09:07:02 PM
capçalera01
Sobre la Seu Organització municipal Procediments Serveis
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Renovació de la inscripció al padró d'estrangers no comunitaris

EN QUÈ CONSISTEIX:

Els ciutadans estrangers no comunitaris que no disposin d’autorització de residència permanent a l’Estat espanyol estan obligats a renovar la seva inscripció al Padró cada dos anys, en virtut de l’article 16.1 de la Llei de bases de règim local.

En el cas que no es realitzi la renovació dintre del termini requerit, es declararà la caducitat de la inscripció al padró d’habitants i se’n donarà de baixa per caducitat.



QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:

Les persones de nacionalitat no comunitària que rebin una comunicació advertint-los d’aquesta circumstància.

La sol·licitud de renovació és individual i necessàriament presencial a l'Ajuntament . L’interessat ha de signar el document de renovació personalment, i només s’admetran, per als majors d’edat, representacions atorgades davant de notari.

Els menors hauran de ser representats per llurs pares o tutors legals que així ho acreditin.



DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

Documents d'identificació: Passaport o permís de residència (necessàriament vigents*).

Els menors estrangers de qualsevol nacionalitat, encara que hagin nascut a Espanya, s'han d'identificar a partir dels 3 mesos d'edat amb passaport o targeta de residènciai llibre de família o document validat davant l’autoritat del país d’origen que acrediti la tutela del menor (els documents han d’estar vigents i traduïts al castellà o al català).

Per a majors d’edat que deleguin aquesta tramitació en una persona representant, s'ha d'aportar autorització notarial i fotocòpia dels documents d'identificació de tots dos.

* En cas que el passaport, o permís de residència, no estigui vigent, s’haurà d’aportar el justificant de la seva renovació amb una data inferior a tres mesos des de l’expedició del justificant.



QUAN ES POT SOL·LICITAR:

En qualsevol moment a partir que rebin la comunicació de la proximitat de la caducitat, i abans de 3 mesos des de la recepció d'aquesta.



PREU:

Sense cost.



TERMINI DE RESOLUCIÓ:

Al moment.



ON SOL·LICITAR-LO:

Tramitació presencial

Clicant el botó "Cita prèvia" que trobareu al final d'aquesta fitxa per sol·licitar dia i hora

Oficina Municipal d’Atenció al Públic (OMAP)

Plaça de l’Ajuntament, 1

Horari OMAP



MODELS DOCUMENTALS RELACIONATS:

Veure document .doc V2017 AUTORITZACIÓ HABITATGE.doc ( 169 Kb)
Cita Prèvia OMAP




Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 05/17/2017
Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2021 Distintiu de gènere

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades