L’ús del català ha d’estar basat en raons comercials, de qualitat d’atenció al client i en l’acompliment de la legislació i dels drets dels consumidors. Des d’un punt de vista legislatiu, les empreses i els comerços han de complir les normatives de l’Estatut d’Autonomia de Catalunya, la Llei de Política Lingüística, el Codi de Consum de Catalunya i la Carta Europea de les llengües regionals o minoritàries.
En aquest sentit, el Consorci per a la Normalització Lingüística ofereix un servei gratuït d'informació i assessorament en matèria de normativa lingüística per a les empreses.
El CPNL de Sant Boi també ofereix un servei depetició d'informe de la retolació exterior de l'establiment per tal de garantir que no hi hagi faltes d'ortografia.
Qualsevol persona física o jurídica titular d’una activitat econòmica.
Cap
En qualsevol moment
Gratuït
Consorci Per a la Normalització Lingüística
Per correu electrònic a assessoramentsantboi@cpnl.cat o via web emplenant el formulari de contacte a:
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades