EN QUÈ CONSISTEIX:
En la sol·licitud d'un informe de la Policia Local sobre intervencions que siguin part.
Abans de sol·licitar l'informe podeu fer la consulta sobre si hi ha o no informació:
CONSULTAR
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
- Interessats
- Companyies d'assegurances en cas d'accidents
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
Facilitar les dades identificatives del sol·licitant, les dades de la intervenció (data, lloc, matrícula del vehicle, ...) i motiu de la sol·licitud
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
En qualsevol moment a partir de la data de la incidència
PREU:
En concepte de taxa per la prestació de serveis administratius especials: 53,00 euros.
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps màxim de tramitació és de: 3 mesos
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 03/06/2019