EN QUÈ CONSISTEIX:
En els procediments iniciats a instància de part, el venciment del termini màxim de tramitació (sense haver-se notificat resolució expressa) legitima a la persona interessada a sol·licitar de l'òrgan competent per resoldre, l'emissió d'un certificat acreditatiu del silenci administratiu produït
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
La persona interessada en un procediment concret que es va iniciar en el seu moment
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
Facilitar la data i el número de registre de la sol·licitud
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
Al venciment del termini màxim de tramitació
PREU:
Sense cost
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps de tramitació és de: 15 dies
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 02/28/2019