La interposició d'una denúncia és l'acte mitjançant el qual qualsevol persona, en compliment o no d'una obligació legal, posa en coneixement de l'Ajuntament l'existència d'un determinat fet que pot justificar la iniciació d’ofici d’un procediment administratiu.
Cal presentar necessàriament denúncia si el fet denunciat pot ser constitutiu d'infracció administrativa i a més d’expressar la identitat de la persona que la presenta i el relat dels fets, s’ha d'indicar la data de la comissió de la presumpta infracció i quan sigui possible la identificació dels presumptes responsables.
Per a altres fets i/o irregularitats que no constitueixen infracció administrativa però que poden justificar també la iniciació d’un procediment administratiu, el/la ciutadà/na disposa d’altres mitjans per posar-los en coneixement de l’Ajuntament a més de la denuncia. En aquest sentit existeixen altres instruments que en funció del conflicte tractat o les conseqüències jurídiques que se'n derivin poden ser més idònies: tramitació d'una queixa, fer una reclamació, servei de mediació i arbitratge... (a l'apartat de tràmits relacionats trobareu enllaços que donen informació al respecte).
CONSIDERACIONS SOBRE LA TRAMITACIÓ D'UNA DENÚNCIA
ALTRES TRÀMITS RELACIONATS
Tramitació d'una queixa (Servei ' T'Escoltem ')
Centre Municipal de Mediació Ciutadana
Actuacions de l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor
Qualsevol persona
Facilitar la informació relativa als fets que puguin constituir infracció, l'emplaçament i la data de la seva comissió, i quan sigui possible, la identificació dels presumptes responsables.
En qualsevol moment
El termini màxim per resoldre el període d'informació prèvia i notificar el seu resultat serà de tres mesos.
Manca de conservació / manteniment / salubritat de finques particulars
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades