Un dubte o aclariment que tinguem com a persona consumidora o usuària sobre els nostres drets i obligacions i les formes d’exercitar-los.
Una petició d’informació sobre l’estat de tramitació de la reclamació/denúncia que he presentat.
Una via per aportar documentació o manifestar un canvi en la reclamació/denúncia que he presentat.
Les persones consumidores i usuàries, ja siguin persones físiques o jurídiques que hagin adquirit, utilitzin o gaudeixin, com destinataris finals, de béns, productes o serveis i que tinguin domicili a Sant Boi de Llobregat
També ho poden sol·licitar treballadors autònoms i microempreses en casos de reclamacions de serveis bàsics i de tracte continuat (llum, aigua, gas, telèfon, ...)
Si es vol fer una consulta concreta relacionada amb un document (per exemple un contracte) s'ha de portar còpia.
En qualsevol moment
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades