EN QUÈ CONSISTEIX:
Als ciutadans estrangers comunitaris i als no comunitaris amb permís de residència permanent, se’ls requereix (cada cinc anys) que confirmin la permanència en el municipi.
En el cas que no es realitzi la confirmació dintre del termini requerit, s'iniciarà el procediment de baixa d'ofici de la inscripció al Padró.
En el cas que el domicili actual sigui diferent del que consta al Padró no procedeix confirmar la residència. En aquest cas cal sol·licitar el canvi de domicili al Padró, si continua residint a Sant Boi, o l'alta al nou municipi si ha marxat de Sant Boi. La confirmació s'efectuarà automàticament al nou domicili.
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
- La persona estrangera que rep una comunicació advertint-los d’aquesta circumstància.
- Si aquesta delega en una altra per a què la representi, a més de les dades de la persona titular s'han d'indicar les dades corresponents a la persona representant.
- La representació ha d'estar degudament justificada amb els corresponents documents acreditatius.
Documentació que acredita la representativitat
- Els menors han de ser representats per llurs progenitors o tutors legals.
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- Document d'identitat vigent:
- Per a ciutadans de la Unió Europea i Suïssa, Noruega, Islàndia o Liechtenstein:
- Passaport o document equivalent al DNI del seu país i, a més, el certificat de Registre Central d’estrangers del Ministeri de l’Interior on consti el seu NIE (Número de Identificació d’Estranger) o targeta de residència.
- Per a la resta de nacionalitats:
- La targeta del permís de residència.
- Els menors estrangers de qualsevol nacionalitat, encara que hagin nascut a Espanya, s'han d'identificar a partir dels 14 anys d'edat amb passaport o targeta de residència i a més hauran d'aportar Llibre de família o certificat de naixement, o bé resolució de designació de tutor.
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
En qualsevol moment a partir que rebin la comunicació i abans de 3 mesos des de la recepció d'aquesta.
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
Al moment
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
ALTRES TRÀMITS RELACIONATS
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 06/29/2020