EN QUÈ CONSISTEIX:
Anul·lar una reserva de la via pública feta per a càrrega i descàrrega
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
El titular de la reserva de la via pública
Si aquest delega en un representant, a més de les dades del titular s'hauran d'indicar les dades corresponents al representant
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
Facilitar les dades del titular, del representant, el número d'expedient i l'emplaçament de la reserva
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
En qualsevol moment
PREU:
Sense cost
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps màxim de tramitació és de 2 mesos
En cas de silencia administratiu, la sol·licitud s'entendrà: desestimada
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióCliqueu el botó que corresponqui en funció de si tramiteu com a titular o com a representant.
I seguiu les instruccions que van sortint.
Si voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
ALTRES TRÀMITS RELACIONATS
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 12/28/2018